YY

该如何 like it?
Get Well Soon - Sarabeth Tucek

😊


存档灵魂:

Get Well Soon
很快就会好转



【歌词】



I knew I was sad
I recognised it was bad
But now looking back
I see my mind it was cracked.
Crying to the gardener
Under white in the street hot with grief
Begging please don't cut my trees
Please don't take my trees
Go help someone
Get them well someone
Sleep by their side someone
It just takes time
我知道我难过,
我承认这不好,
但现在回想来,
我洞见到我心。
那哭泣的园丁,
在白日的街道上烦躁悲伤,
请你不要剪我的枝繁叶茂,
请你不要砍伐我孤独的树,
去帮助别人吧,
让他们去变好,
睡在他们身边,
时间改变一切。


I knew I was sad
I recognised it was bad
But now looking back
I see my mind, it was cracked
Crying to the gardener
Under white in the street hot with grief
Begging please don't cut my trees
Please don't take my trees
Go help someone
Get them well someone
Sleep by their side someone
It just takes time
It just takes time
我知道我难过,
我承认这不好,
但现在回想来,
我洞见到我心。
那哭泣的园丁,
在白日的街到上烦躁悲伤,
请你不要剪我的枝繁叶茂,
请你不要砍伐我孤独的树,
去帮助别人吧,
让他们去变好,
睡在他们身边,
时间改变一切,
时间证实一切。


Get well soon, get well soon
I was once just like you
Get well soon
Get well soon, get well soon.
很快就会好转,很快就会好转,
我曾经像你一样。
很快就会好转,
很快就会好转,很快就会好转。


评论

热度(40)